Zákaznická péče

Nabízíme profesionální outsourcing call centra zaměřený na novodobé technologie společně s tradičními způsoby komunikace. Váš prodej a spokojenost zákazníka ovlivňuje z 80 % zákaznický servis a personál. Náš cíl je zvýšit vaše prodeje až o 50 % díky poskytování prvotřídních služeb našich operátorů. Nechte to na nás a sledujte, jak počet a spokojenost vašich zákazníků exponenciálně roste. Získáte nové a věrné zákazníky, kteří se k vám budou vracet nejen díky produktům či službám, ale také díky perfektnímu zákaznickému servisu. Každý telefonní hovor je příležitostí k prodeji a my ji umíme využít ve váš prospěch díky cross-sellu a upsellu.

Váš požadavek

  • Zákaznická linka
  • Informační linka
  • Helpdesk

Naše řešení

  • Potvrdíme vaše objednávky
  • Vyřídíme vaše hovory
  • Zvýšíme spokojenost zákazníků

Poskytujeme nadále i možnost pasivního telemarketingu

V rámci kterého naši operátoři obsluhují příchozí volání a následně jej zpracují. Pasivní telemarketing nejčastěji zahrnuje poskytování informací o produktech či službách, vyřizování reklamací a stížností, technickou podporu, přijímání objednávek včetně proaktivní nabídky dalších produktů či služeb (cross-sell, up-sell).
Výhody
Proč se vyplatí
využívat služby
Operátora na klik
  1. 01

    Nižší provozní náklady - na prostor i personál

  2. 02

    Nepotřebujete vlastní technologie - poskytneme vše potřebné

  3. 03

    Neřešíte zaměstnance - zařídíme nábor i školení

  4. 04

    Kontrola a flexibilita - kampaň kdykoliv zastavíte či upravíte

  5. 05

    Rychlost - žádný zákazník nečeká

Zjistěte si jednoduše
cenu kampaně a začněte outsourcovat s námi

Pro kampaně na klíč nebo více informací nás kontaktujte