Storytime: Jak jsme úspěšně převedli klienty k novému dodavateli energií

Bylo, nebylo, v jedné kanceláři na Praze 4 se zrodil nápad vzít příležitost za pačesy a pomoci lidem najednou. A tak vznikla spolupráce s třetím největším dodavatelem energií u nás - s Pražskou energetikou. Za pouhých 48 hodin od potvrzení spolupráce jsme zmobilizovali své operátory a postavili projekt.

Zdražování energií neustály ani některé společnosti a byly nuceny odejít z trhu. Po nich však zůstaly tisíce lidí bez dodavatele a byly ponechány napospas si vše zařídit samy. Rozhodli jsme se, že naši operátoři by s tím mohli pomoci, a tak jsme PRE s tímto nápadem kontaktovali.

Výsledek byl zahájená spolupráce a za pouhé dva dny rozjetý celý projekt. Kde jsme tedy pomohli? Sestavili jsme interaktivní call script na míru skrze naší workforce platformu. Dále už jsme začali kontaktovat klienty z předem poskytnuté databáze a vytvořili s nimi elektronickou smlouvu. Dali jsme si záležet, aby při převodu na nového dodavatele měli lidé kompletní asistenci s důrazem na lidský přístup. Aby bylo vše legálně v pořádku, asistovaný podpis byl zařízen skrze ověřovací SMS, nebo když nebyl klient k zastižení, tak jsme se spolehli na email či kurýra. 

Nenechali jsme se ani odradit. Každý klient byl osloven nejméně třikrát, aby z klientské databáze bylo vytěženo co nejvíce a žádný klient nezůstal bez pomoci. Našli se i tací, kteří si byli schopni zařídit vše sami, ale i těm jsme podali pomocnou ruku v podobě zaslání potřebných dokumentů k vyplnění.

Díky našim profesionálním telefonním operátorům jsme uskutečnili přes 1 000 hovorů denně, a to je už nějaké číslo.

Spolupráce s Pražskou energetikou byla pro nás nejen velkým úspěchem, ale také velkou ctí a zkouškou. Každý den se počítal a převést všechny klienty k novému dodavateli bylo nutné provést co nejrychleji. I přes to jsme projekt dokončili se spokojeností klienta, na které nám záleží nejvíce. A kde pomůžeme příště? Může to být i váš projekt! Neváhejte nás kontaktovat na [email protected]

Další články

Interaktivní call script – jak pomůže vašemu byznysu?

Najít obchodník je snadné. Najít dobrého obchodníka je skoro nemožné. Musíte si ho zkrátka vychovat. Jak toho ale docílit v rekordním čase a s minimální ztrátou?  Jednoduše, dejte

Outsourcing versus interní call centrum – kdy je lepší zákaznickou péči outsourcovat?

Zákaznická péče je jedním z nejdůležitějších faktorů úspěšného prodeje. Podle průzkumu až 68 % zákazníků se rozhodne, zdali si váš produkt koupí podle toho, jaký měli zážitek s vaš