Zajištění úspěšného přechodu klientů na nového dodavatele energií

Skupina PRE je stabilní a prosperující uskupení v oblasti energetiky s dlouholetou tradicí na českém trhu. Se svými více než 800 tisíci odběrnými místy je třetím největším dodavatelem elektřiny v České republice a provozovatelem nejspolehlivější distribuční sítě v ČR.

Výzva

S klientem Pražská energetika a.s. jsem spolupracovali při onboardingu nových klientů. Po ukončení činnosti některých dodavatelů na energetickém trhu, zůstala spousta domácností v režimu DPI a bez spolehlivého dodavatele energie. Naše mise byla kontaktovat předem oslovené klienty a pomoci jim s přechodem ke stabilnímu dodavateli PRE. Vše online, skrze klientské ID a uživatelské rozhraní. Tento proces čítá několik kroků a proto jsme se zaměřili na provedení klienta tímto procesem krok za krokem.

Naše řešení

  • Vytvoření call scriptu dle dodaného zadání skrze naší workforce platformu 
  • Kontaktování klientů na základě předchozí komunikace a vytvoření elektronické smlouvy
  • Kompletní průvod převodem online k novému dodavateli s důrazem na osobní přístup
  • Asistovaný podpis smlouvy online skrze SMS
  • V případě nezastihnutí klienta u PC, jsme realizovali zaslání smlouvy kurýrem či emailem
  • Proaktivním klientům se zájmem o samostatné zřízení jsme poskytli potřebné dokumenty k podpisu svépomocí a předali důležité informace
  • Verifikační hovory pro zajištění maximální vytěžení klientské databáze 
  • Nedovolaní klienti byli kontaktování minimálně třikrát maximální efektivity telefonní kampaně, dokud nebyla obdržena zpětná vazba
  • Přes 1 000 hovorů denně
  • Zahájení projektu do 48 hodin od uzavření spolupráce

Co na to klient?

Společnost Operátor na klik zareagovala velmi rychle na danou situaci na trhu a díky ní jsme mohli statisícům bezradných klientů, kteří se ocitli bez dodavatele energií, poskytnout rychlou náhradu.

Zjistěte si jednoduše
cenu kampaně a začněte outsourcovat s námi

Pro kampaně na klíč nebo více informací nás kontaktujte