Zajištění operátorů call center pro projekt chytrá karanténa

Národní agentura pro komunikační a informační technologie, s. p. v rámci projektu Chytrá karanténa, spravuje pro občany ČR i zahraniční návštěvníky, komunikační nástroj v podobě kontaktního centra zaměřeného na trasování.

Výzva

Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb call centra zejména vybavením, řízením a činností operátorů call centra pro projekt Chytrá karanténa prostřednictvím aktivních operátorů.

Naše řešení

  • Prioritou bylo rychlé zajištění přes 550 proškolených operátorů, což jsme zvládli do 3 dnů
  • Důležité bylo pravidelné  školení operátorů k danému tématu, probíhalo 3x týdně
  • Dobrým znamením byla žádost rozšířit spolupráci a navýšení kapacit o projekt Karlovarského filmového festivalu. Ze dne na den jsme byli schopni navýšit počet operátorů o 10 %
  • Dalším požadavkem bylo zajištění cizojazyčně mluvících operátorů, které jsme nasadili do druhého dne
  • Velkým benefitem bylo operativní nasazení počtu operátorů dle aktuální vytíženosti
  • Bezesporu nejpříjemnějším bodem pro klienta bylo snížení nákladů na provozovanou službu, díky moderování a plánování kapacit ve vlastním systému www.operatornaklik.cz
  • Zakládali jsme si na denním transparentním reportingu pro NAKIT
  • Neméně důležité byly transparentní informace o nároku na odměnu pro operátory, kteří díky našemu rozhraní viděli hned po odvolané směně, kolik si vydělali
  • Standardem byla denní kontrola kvality podaných informací.

Co na to klient?

“Díky dobré spolupráci s www.operatornaklik.cz jsme se nebáli poskytnout služby kontaktního centra i na nejznámějším českém filmovém festivalu v Karlových Varech.”

Zjistěte si jednoduše
cenu kampaně a začněte outsourcovat s námi

Pro kampaně na klíč nebo více informací nás kontaktujte