Interaktivní call script – jak pomůže vašemu byznysu?

Najít obchodník je snadné. Najít dobrého obchodníka je skoro nemožné. Musíte si ho zkrátka vychovat. Jak toho ale docílit v rekordním čase a s minimální ztrátou?  Jednoduše, dejte mu tu největší oporu - interaktivní call script!

Každý, kdo se pohybuje v sales branži už nějakou dobu ví, co je to call script. Ve většině firem zabývajících se sales dostane alespoň obecný call script každý nový obchodník. Problém však nastane tehdy, kdy obchodník pohoří na základních pravidlech komunikace se zákazníkem, zamotá se do vlastních slov a pak nezbyde nic, než jen přihlížet katastrofě a sledovat, jak mu potenciální zákazník proplouvá mezi prsty.

 

Základní chyby

Při tvorbě call scriptu se firmy většinou soustředí na produkt či službu, kterou nabízejí, a počítají s tím, že pomocí doléhání se nakonec zákazník podvolí. Hlavně, aby obchodník zmínil všechny výhody, a zbytek nějak zamluví. Jenže v dnešní době je spoléhat na výmluvnost obchodníka velmi riskantní. Novodobá generace vstupující na trh práce má z volání cizím lidem hrůzu. Nedělají to rádi a váš zákazník to pozná. Než se v navolávání pohodlně usadí, mohou vám ztratit spoustu potenciálních zákazníků jen proto, že je zákazník svým odmítnutím zažene do kouta. 

Jak tomu zabránit? Odpověď není v nabírání absolutních profíků na obchod, ale sestavení interaktivního call scriptu. 

 

Sestavení interaktivního call scriptu

Interaktivní call script počítá s vícero možnostmi odpovědí zákazníka a nikdy nenechá vašeho obchodníka na holičkách. Od běžného call scriptu se liší v soustředění na komunikaci s daným zákazníkem, a ne jen na vyzdvihnutí výhod produktu nebo služby. Pokud tedy váš zákazník projeví nepřímý zájem, nebo nezájem, interaktivní call script dokáže pracovat se všemi možnostmi. 

Jeho tvorba je už ale složitější. Musíte předvídat, jaký scénář může nastat. Ze všech možných scénářů sestavit různé “cesty”, po kterých se obchodník vydá, a máte vyhráno. To nejdůležitější je však mít ten správný software. Ten vyžaduje nejen investici, ale také know-how, které zabere spoustu času.

Pokud se to na vás zdá moc, jsme tu pro vás. Jsme profíci na interaktivní call scripty a dokážeme postavit i ten váš do 48 hodin. Ať se jedná o aktivní volání či kampaňové volání, sestavíme call script na míru vašeho podnikání.

 

Další články

Storytime: Jak jsme úspěšně převedli klienty k novému dodavateli energií

Bylo, nebylo, v jedné kanceláři na Praze 4 se zrodil nápad vzít příležitost za pačesy a pomoci lidem najednou. A tak vznikla spolupráce s třetím největším dodavatelem energií u nás

Outsourcing versus interní call centrum – kdy je lepší zákaznickou péči outsourcovat?

Zákaznická péče je jedním z nejdůležitějších faktorů úspěšného prodeje. Podle průzkumu až 68 % zákazníků se rozhodne, zdali si váš produkt koupí podle toho, jaký měli zážitek s vaš