Interní tým zákaznické podpory je ideálním řešením pro opravdu velké firmy, které mohou dedikovat prostor a patřičné komunikační nástroje ve velkém. Interním týmem je míněno, že telefonní konzultant obsluhující linku podpory pracuje ve stejné budově jako vy, což vám dovolí mít lepší kontrolu nad jeho výkonem. Největším problémem jsou však provozní náklady. Jaké jsou tedy výhody a nevýhody v kostce?
Výhody:
Nevýhody:
Vaše druhá možnost, kterou si nemůžete dovolit nezvážit, zvlášť, pokud jste menší či střední společnost. I když mít interní tým zákaznické podpory může vaší firmě přidat na prestiži, v dnešní době stále více společností využívá outsourcing. Až 22 % veškerých call center na světě je outsourcovaných a tento trend roste. Za rok 2021 se navýšilo množství firem, které outsourcují o 7.2 % a s obecnou digitalizací se jejich nárůst předpovídá o dalších 50 % více v roce 2022.
V IT světě „outsourcing“ určitých úkolů znamená jejich delegování na externího dodavatele (ať už je to společnost nebo nezávislý pracovník), který je obvykle nákladově efektivnější a má více zkušeností s prováděním konkrétního úkolu. Tímto způsobem se vy nemusíte o nic dalšího starat a operátory podpory monitorovat. Telefonní konzultant outsource call centra zvládne aktivní hovory, zpracování obchodních leadů, přímý prodej po telefonu a mnoho dalšího za poloviční náklady. Základní pro a proti jsou tedy následující:
Než se rozhodnete, mějte na paměti, že dnes služby call centra poskytují 99 % úkonů, co váš vlastní tým. Pokud si vyberete firmu, jako je ta naše, můžete se spolehnout, že naši operátoři jsou pečlivě proškolení a rozřazení do projektů, o které se ve volném čase zabývají. Monitorujeme jejich dobrou práci skrze interní aplikaci, takže se nemusíte bát, že by se v danou chvíli dělo cokoliv nekalého. Vždy pro vás budeme mít připravený podrobný report vaší kampaně, kterou můžete následně jakkoliv upravit.
Bylo, nebylo, v jedné kanceláři na Praze 4 se zrodil nápad vzít příležitost za pačesy a pomoci lidem najednou. A tak vznikla spolupráce s třetím největším dodavatelem energií u nás
Najít obchodník je snadné. Najít dobrého obchodníka je skoro nemožné. Musíte si ho zkrátka vychovat. Jak toho ale docílit v rekordním čase a s minimální ztrátou? Jednoduše, dejte