outsourcing zákaznické péče

Věnujte se svému businessu na 100%, zákaznickou péči nechte na nás.

Do 3 minut od registrace za vás převezmeme kompletní zákaznickou péči. Tak snadné to je.

100% Svoboda

Co díky doplňku získáte?

27 sekund zvýší vaší konverzi o 20%

Zákazník zadá číslo, do 27 vteřin mu voláme zpět, přesně v momentě, kdy ještě přemýšlí nad nákupem. Proč do 27 vteřin? U všech zákazníků je hlavním cílem konverze Změřili jsme na datech, který moment je ten nejlepší.

100% dovolatelnost

Pokud to bude potřeba nebude se o Váš e-shop starat jeden operátor, ale klidně 100, je jedno jestli přijde v jeden moment 1 nebo 1000 hovorů. Přicházíte o zákazníky, kteří volají mimo pracovní dobu nebo jich je tolik, že je nestíháte odbavit.

Operátoři

Co je hlavním srdcem celého doplňku? Operátor, který vašim zákazníkům vždy pomůže s objednávkou, koukne se kde se zasekla nebo ji pomůže dokončit. Rád si popovídá o tom jak to tričko sedí nebo jak se stolička do kuchyně bude hodit.

Organizace interakcí

Máte pocit, že nevíte co se na lince děje? Nemusíte mít žádné obavy, každá interakce, kterou vyřešíme je zaznamenána. Přesně víte v jaký moment je zákaznická linka vytížená a jak nám to jde společně od ruky.

Variabilní náklady

Nemáme žádné fixní poplatky. Platíte pouze za to co opravdu využijete. Do naší peněženky si jednoduše dobijete kredit přes platební bránu a operátoři jsou hned připraveni.

Lepší zákaznickou zkušenost

Pomáháme budovat kvalitní značku. O zákazníky se profesionálně postaráme a vyřídíme každý požadavek. Nebo promění hovor v objednávku.

Live demo

Vyzkoušejte si hned jednoduchost našeho řešení

Živý widget vám dá možnost si ihned otestovat naše služby. Nebojte se kliknout a ihned se pobavit s našimi operátory o možnostech spolupráce.

outsourcing zákaznické péče

Co umíme?

Odbavení hovorů a chatů

Nechte zákaznickou linku na nás a věnujete se tomu co je pro váš byznys podstatné.

Poskytování informacím k produktům

Poskytneme základní informace ke všem produktům. Pokud zákazník potřebuje pomoc s něčím opravdu složitým předáme ho na kompetentní osobu.

Vyřešení reklamací

Reklamace je citlivá věc, proto operátory školíme tak aby ji vyřešili na profesionální úrovni.

Zpětné volání

Nečekejte, až vám zákazníci sami zavolají na číslo v patičce. Aktivně požádejte o telefonní číslo a jen sledujte jak sekundy hovoru utíkají.

kalkulačka

Spočítejte si to sami

0 chat 500 chatů
0 hovor 500 hovorů
0

Začít ihned
ceník

Jednoduché účtování

  • Žádné skryté poplatky
  • Žádné poplatky za aktivaci
  • Bez měsíčního paušálu
  • Platíte pouze za to co využijete

Základní

19 Kč

za interakci

  • Základní zákaznická podpora
  • Základní informace o objednávkách
  • Základní informace o produktech
  • Pomoc s reklamací.

Profesionál

Rádi vám sestavíme individuální nabídku

  • Co-browsing
  • Úprava objednávek
  • Detailní znalost produktů
  • Vlastní account manager
srovnání

Porovnejte si výhody
našeho řešení

Naše řešení

Chatbot

Váš zaměstnanec

Chat

Hovor

Dostupnost 24/7

100% dovolatelnost

Call me back
do 27 sekund

Platba za interakci

Spuštění do
3 minut

Integrace doplňku

Jednoduše, za 3 minuty,
máte naintegrováno

Vyberte svoji platformu a jednoduše nainstalujte. Po instalaci vám přijdou na email přístupové údaje a během 3 minut
provedete základní nastavení a naši operátoři ihned přebírají chat a volání za vás.

Platformy

Integrace

jak začít

Vše máte na Shoptetu
nastavené do 3 minut

+420 777 999 333

+420 295 603 596

+420 123 456 789

+420 843 434 690

+420 724 054 039

Klikněte na objednat doplněk

Přijdou Vám přihlašovací údaje od operátornaklik. Přihlašte se k nám do administrace. Budete automaticky nasměrováni na nastavení doplňku.

Nastavte widget

Do 3 minut máte hotovo. Nastavte si vzhled, název, ikonu a další. Můžete doplnit informace pro naše operátory jako často kladené otázky, dopravu a platbu.

Vyberte si telefonní číslo.

Ze seznamu čísel si vyberte to, které se vám bude nejvíce líbit. A máte hotovo! Od této chvíle všechny chaty a hovory vyřizujeme za vás.

Často kladené dotazy

Budete znát moje produkty?

Náš doplněk je třeba chápat jako podporu prvního levelu. Většinu dotazů k produktům naši operátoři dokáží vyřešit ihned díky propojení s vaším e-shopem. Dokážeme si produkt velice rychle najít a sdílet zákazníkovi detaily. 

Pokud by si opravdu zákazník požádal vaši specializovanou pomoc, nebo se jedná o podporu vyššího levelu zjistí náš operátor všechny potřebné informace a ty zanese do našeho ticketovacího systému tak aby jste mohli co nejlépe odpovědět.

Co vše musím v doplňku nastavit?

Po aktivaci doplňku v administraci Shoptetu následuje nastavení. Nastavení vám nezabere více než 3 minuty, je nutné nastavit: 

  • Vybrat barvu doplňku aby ladil se zbytkem e-shopu
  • Vybrat si číslo, na které budou zákazníci volat a přidat ho na svůj e-shop.
  • Sepsat nejčastější otázky vašich zákazníků
  • Doplnit cenu dopravy a plateb

Co je to interakce?

Máme dva typy interakcí: 

Telefonní hovor, který je delší než 5 vteřin
Chat započatý pomocí naše widgetu, kde zákazník napíše zprávu

Jedna taková interakce je vždy zpoplatněna 19 Kč bez DPH:

Proč potřebuji telefonní číslo?

Abychom rozeznali z jakého eshopu zákazník volá a aby se náš operátor mohl představit vašim jménem potřebujete vlastní unikátní tel. číslo.

Chceme naším zákazníkům zajistit kompletní podporu. Proto je pro nás důležité odbavovat jak příchozí chaty přes widget, ale zároveň zákazníkům pomoci přes telefon.

Co když chci použít vlastní telefonní číslo?

V případě, že již vlastníte telefonní číslo pro vaši zákaznickou podporu je možné ho převést do naší služby v rámci balíčku „profesionál“.

Je číslo, které od vás dostanu moje?

Číslo registrujeme pouze pro vás. Je tedy jenom vaše a žádnému dalšímu zákazníkovi ho neposkytujeme. 

Co se stane s číslem pokud službu ukončím?

V případě zájmu můžeme číslo za poplatek převést pod jiného regulátora aby jste jej mohli dále používat. Opačně bude číslo po 6 měsících bez aktivity vráceno do oběhu.

Jsou tam další poplatky?

Ne žádné další poplatky nemáme. Platíte opravdu pouze, když doplněk aktivně používáte. 

Na co využívám přístupy do app.operatornaklik.cz?

V naší aplikaci máte k dispozici několik důležitých funkcí a to jsou: 

Dashboard – report výkonnosti vaší zákaznické linky
Záznam interakcí – každý hovor i chat je zaznamenán, zde si můžete každou interakci detailně projít
Nastavení widgetu – Zde upravujete vzhled, barvu, logo, ikonu a další nastavení
Kanban – ticketovací systém, kde je zaznamenán každý lead vyššího levelu

Jak za službu zaplatím?

Služba funguje na bázi kreditu. Proto pro správné fungování je nutné mít vždy dobitý kredit u nás v peněžence.

Máme dvě možnosti dobití. Přes platební bránu nebo oproti faktuře.

Jaká data z mého obchodu vidíte?

Vidíme následující části z vašeho obchodu se kterými můžeme pracovat: 

  • Objednávky
  • Produkty
  • Zákazníky
  • Nastavení
  • Ceny a slevy
  • Sklady

Všechny data používáme pouze k informování a práci se zákazníky, data ve vašem e-shopu nemůžeme upravovat, máme právo je pouze pro zobrazení.

Jak probíhá integrace do mého e-shopu?

Pokud máte e-shop na platformě Shoptet, tak je integrace velice jednoduchá. Stačí v galerii doplňků stačí vyhledat „Operátor na klik“ a doplněk aktivovat.

Mezi naše zákazníky patří

“Navolávání akvizičních schůzek s B2B partnery pro nás byl krok do neznáma. Díky profesionalitě operátorů jsme docílili vyššího počtu sjednaných schůzek, než bychom dokázali vlastními silami. Benefitem byly informace, které jsme z hovorů získali.”

“Díky dobré spolupráci s www.operatornaklik.cz jsme se nebáli poskytnout služby kontaktního centra i na nejznámějším českém filmovém festivalu v Karlových Varech.”

“Skrze pandemii jsme byli opravdu vytíženi a nevěděli, kdo nám zajistí akvizici nových klientů. Potrpíme si na naprosté profesionalitě a stoprocentní úspěšnosti, a proto pro nás bylo zprvu těžké uvěřit, že to outsourcing zvládne za nás. Dnes víme, že naše obavy byly zbytečné. Operátoři jsou opravdoví profíci a my máme o starost méně.”

“Navolávání akvizičních schůzek s B2B partnery pro nás byl krok do neznáma. Díky profesionalitě operátorů jsme docílili vyššího počtu sjednaných schůzek, než bychom dokázali vlastními silami. Benefitem byly informace, které jsme z hovorů získali.”

“Díky dobré spolupráci s www.operatornaklik.cz jsme se nebáli poskytnout služby kontaktního centra i na nejznámějším českém filmovém festivalu v Karlových Varech.”

“Skrze pandemii jsme byli opravdu vytíženi a nevěděli, kdo nám zajistí akvizici nových klientů. Potrpíme si na naprosté profesionalitě a stoprocentní úspěšnosti, a proto pro nás bylo zprvu těžké uvěřit, že to outsourcing zvládne za nás. Dnes víme, že naše obavy byly zbytečné. Operátoři jsou opravdoví profíci a my máme o starost méně.”

kontakty

Zanechte nám číslo nebo e-mail a my se vám brzy ozveme zpět

Zajímá mě váš feedback

Ondřej Žilka / CEO

+420 721 983 331