Do 3 minut od registrace za vás převezmeme kompletní zákaznickou péči. Tak snadné to je.
Zákazník zadá číslo, do 27 vteřin mu voláme zpět, přesně v momentě, kdy ještě přemýšlí nad nákupem. Proč do 27 vteřin? U všech zákazníků je hlavním cílem konverze Změřili jsme na datech, který moment je ten nejlepší.
Pokud to bude potřeba nebude se o Váš e-shop starat jeden operátor, ale klidně 100, je jedno jestli přijde v jeden moment 1 nebo 1000 hovorů. Přicházíte o zákazníky, kteří volají mimo pracovní dobu nebo jich je tolik, že je nestíháte odbavit.
Co je hlavním srdcem celého doplňku? Operátor, který vašim zákazníkům vždy pomůže s objednávkou, koukne se kde se zasekla nebo ji pomůže dokončit. Rád si popovídá o tom jak to tričko sedí nebo jak se stolička do kuchyně bude hodit.
Máte pocit, že nevíte co se na lince děje? Nemusíte mít žádné obavy, každá interakce, kterou vyřešíme je zaznamenána. Přesně víte v jaký moment je zákaznická linka vytížená a jak nám to jde společně od ruky.
Nemáme žádné fixní poplatky. Platíte pouze za to co opravdu využijete. Do naší peněženky si jednoduše dobijete kredit přes platební bránu a operátoři jsou hned připraveni.
Pomáháme budovat kvalitní značku. O zákazníky se profesionálně postaráme a vyřídíme každý požadavek. Nebo promění hovor v objednávku.
Živý widget vám dá možnost si ihned otestovat naše služby. Nebojte se kliknout a ihned se pobavit s našimi operátory o možnostech spolupráce.
Nechte zákaznickou linku na nás a věnujete se tomu co je pro váš byznys podstatné.
Poskytneme základní informace ke všem produktům. Pokud zákazník potřebuje pomoc s něčím opravdu složitým předáme ho na kompetentní osobu.
Reklamace je citlivá věc, proto operátory školíme tak aby ji vyřešili na profesionální úrovni.
Nečekejte, až vám zákazníci sami zavolají na číslo v patičce. Aktivně požádejte o telefonní číslo a jen sledujte jak sekundy hovoru utíkají.
Vyberte svoji platformu a jednoduše nainstalujte. Po instalaci vám přijdou na email přístupové údaje a během 3 minut provedete základní nastavení a naši operátoři ihned přebírají chat a volání za vás.
+420 777 999 333
+420 295 603 596
+420 123 456 789
+420 843 434 690
+420 724 054 039
Přijdou Vám přihlašovací údaje od operátornaklik. Přihlašte se k nám do administrace. Budete automaticky nasměrováni na nastavení doplňku.
Do 3 minut máte hotovo. Nastavte si vzhled, název, ikonu a další. Můžete doplnit informace pro naše operátory jako často kladené otázky, dopravu a platbu.
Ze seznamu čísel si vyberte to, které se vám bude nejvíce líbit. A máte hotovo! Od této chvíle všechny chaty a hovory vyřizujeme za vás.
Náš doplněk je třeba chápat jako podporu prvního levelu. Většinu dotazů k produktům naši operátoři dokáží vyřešit ihned díky propojení s vaším e-shopem. Dokážeme si produkt velice rychle najít a sdílet zákazníkovi detaily.
Pokud by si opravdu zákazník požádal vaši specializovanou pomoc, nebo se jedná o podporu vyššího levelu zjistí náš operátor všechny potřebné informace a ty zanese do našeho ticketovacího systému tak aby jste mohli co nejlépe odpovědět.
Po aktivaci doplňku v administraci Shoptetu následuje nastavení. Nastavení vám nezabere více než 3 minuty, je nutné nastavit:
Máme dva typy interakcí:
Telefonní hovor, který je delší než 5 vteřin Chat započatý pomocí naše widgetu, kde zákazník napíše zprávu
Jedna taková interakce je vždy zpoplatněna 19 Kč bez DPH:
Abychom rozeznali z jakého eshopu zákazník volá a aby se náš operátor mohl představit vašim jménem potřebujete vlastní unikátní tel. číslo.
Chceme naším zákazníkům zajistit kompletní podporu. Proto je pro nás důležité odbavovat jak příchozí chaty přes widget, ale zároveň zákazníkům pomoci přes telefon.
V případě, že již vlastníte telefonní číslo pro vaši zákaznickou podporu je možné ho převést do naší služby v rámci balíčku „profesionál“.
Číslo registrujeme pouze pro vás. Je tedy jenom vaše a žádnému dalšímu zákazníkovi ho neposkytujeme.
V případě zájmu můžeme číslo za poplatek převést pod jiného regulátora aby jste jej mohli dále používat. Opačně bude číslo po 6 měsících bez aktivity vráceno do oběhu.
Ne žádné další poplatky nemáme. Platíte opravdu pouze, když doplněk aktivně používáte.
V naší aplikaci máte k dispozici několik důležitých funkcí a to jsou:
Dashboard – report výkonnosti vaší zákaznické linky Záznam interakcí – každý hovor i chat je zaznamenán, zde si můžete každou interakci detailně projít Nastavení widgetu – Zde upravujete vzhled, barvu, logo, ikonu a další nastavení Kanban – ticketovací systém, kde je zaznamenán každý lead vyššího levelu
Služba funguje na bázi kreditu. Proto pro správné fungování je nutné mít vždy dobitý kredit u nás v peněžence.
Máme dvě možnosti dobití. Přes platební bránu nebo oproti faktuře.
Vidíme následující části z vašeho obchodu se kterými můžeme pracovat:
Všechny data používáme pouze k informování a práci se zákazníky, data ve vašem e-shopu nemůžeme upravovat, máme právo je pouze pro zobrazení.
Pokud máte e-shop na platformě Shoptet, tak je integrace velice jednoduchá. Stačí v galerii doplňků stačí vyhledat „Operátor na klik“ a doplněk aktivovat.
“Navolávání akvizičních schůzek s B2B partnery pro nás byl krok do neznáma. Díky profesionalitě operátorů jsme docílili vyššího počtu sjednaných schůzek, než bychom dokázali vlastními silami. Benefitem byly informace, které jsme z hovorů získali.”
“Díky dobré spolupráci s www.operatornaklik.cz jsme se nebáli poskytnout služby kontaktního centra i na nejznámějším českém filmovém festivalu v Karlových Varech.”
“Skrze pandemii jsme byli opravdu vytíženi a nevěděli, kdo nám zajistí akvizici nových klientů. Potrpíme si na naprosté profesionalitě a stoprocentní úspěšnosti, a proto pro nás bylo zprvu těžké uvěřit, že to outsourcing zvládne za nás. Dnes víme, že naše obavy byly zbytečné. Operátoři jsou opravdoví profíci a my máme o starost méně.”
+420 721 983 331
[email protected]